Winkelvoorwaarden

Levering aankopen MijnWoonwinkel.nl webshop:
Als je de aankopen in de winkelmand hebt geplaatst is het tijd om af te rekenen. Je kunt daarna de aankoop niet meer veranderen. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een orderbevestiging per mail

Betaal je bestelling dan veilig via:
Ideal
Visacard/Mastercard

Ale prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Bezorging en Levertijden
De aankopen worden gratis thuisbezorgd
Kleine aankopen via Post NL (3-5 werkdagen)
En grote artikelen met eigen vervoer (5-7 werkdagen)

Bezorging naar Buitenland zijn niet gratis maar bezorgkosten worden per mail doorgegeven.

Ook kan de bezorging naar buitenland langere tijd in beslag nemen.
Je kunt het bezorgtraject volgen via Track & Trace code.

Op drukke momenten, bijvoorbeeld rond de feestdagen kan het wat langer duren voordat je het bestelde pakket thuis ontvangt
.
Houd daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met MijnWoonwinkel.nl.

Kosten Retourzending
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij MijnWoonwinkel.nl mag je de bestelling gewoon retour sturen (binnen 2 weken na aflevering).

De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant.
Let wel dat de retourzending in de originele verpakking wordt teruggestuurd zodat we het artikel weer kunnen verkopen. Dus inclusief bescherm folie etcetera.

Indien de verpakking van de retour zending niet origineel is worden de artikelen niet gecrediteerd Ook beschadigde producten worden niet als retour geaccepteerd.

Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de bankrekening waarmee het artikel ook is betaald.

Vanzelfsprekend dient de aankoopbon ook worden meegezonden
De terugbetaling van retour gestuurde artikelen gebeurt binnen 10 dagen na retour ontvangst artikel.

Retour formulier op aanvraag

Bezorging:
Je bepaalt zelf wanneer de goederen bij je af worden geleverd
De vervoerder plant hiervoor een afspraak met je in. Wij leveren de goederen tot aan de voordeur dus zorg zelf voor hulp om de spullen naar binnen te tillen.

Klantenservice:
Je kunt altijd telefonisch of per mail contact opnemen met MijnWoonwinkel.nl
Telefonisch op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur
Mail: service@Lodgeliving.nl
Tel : +31-653352908

Garantie:
Natuurlijk krijg je bij MijnWoonwinkel.nl garantie (waar je wettelijk recht op hebt) op het aangekochte artikel. Aanvullende garantiebepalingen worden op de aankoopbon vermeld. Indien de aankoop een opruimartikel omvat kan er afgeweken worden van de wettelijke garantie maar dat wordt op de aankoopbon vermeld.

Klachten:
Als je klachten hebt zoeken we graag zo snel mogelijk naar een oplossing .
Omschrijf het probleem duidelijk en eventueel met foto en zendt aankoopbon ook mee. Mail het aan ons door en we nemen snel contact met je op.

Geschillen:
Als we er samen niet uitkomen ,vragen wij een onafhankelijke partij om advies. Natuurlijk gaan we er van uit dat het niet zover komt.